loading...

اخبار فناوری

قسمت های مختلف دیوارپوش مدل های متفاوتی دارند. هر سبک شیک بخشی از دیوار است، سبک های کلاسیک، مدرن، پست مدرن

بازدید : 83
سه شنبه 10 خرداد 1401 زمان : 11:06

روکش دیوار یکی از مصالح در دکوراسیون داخلی است. قیمت دیوارپوش بسته به طرح و مدل متفاوت است. برای خرید دیوارپوش از بین طرح ها و مدل های مختلف و قیمت یکی را انتخاب کنید. فروش آنلاین بصورت تلفنی و حضوری می باشد.

امروزه با گسترش صنعت دکوراسیون داخلی و وجود سبک های مختلف دیوارپوش، انتخاب برای مشتریان آسان و سخت شده است، اگر به خاطر داشته باشید تا دهه ها پیش گچ اولین انتخاب بود. یک نفر برای رنگ آمیزی می آمد. و روی سقف نیز گچ بری های خاص خود را با اینکه به بیشترین سلیقه نیاز داشتند، دیوارها را دو رنگ کردند که البته امروزه نیز رایج است، اما نه به سبک جدید، بلکه به سبک قدیم، اما امروزه بر روی دیوار نقاشی شده است این جزء اصلی انتخاب هر فرد است.


دیوارپوش چیست؟
قسمت های مختلف دیوارپوش مدل های متفاوتی دارند. هر سبک شیک بخشی از دیوار است، سبک های کلاسیک، مدرن، پست مدرن و ... همه در تصمیم گیری شما تاثیرگذار هستند، از طرفی دیوارپوش به گفته معمار توانسته است دست معماران و طراحان را به خوبی باز کند. همکاران با توجه به تجربه کاری و ذوق هنری خود می توانند نقشه راه یک خانه را ترسیم کنند و این عزیزان نیز می توانند ارتباط خوبی با دیوارپوش برقرار کنند.

در قسمت های بعدی انواع دیوارپوش ها را به شما می گوییم، ویژگی دیوارپوش ها را معرفی می کنیم و لیست قیمت دیوارپوش ها را در خدمت شما خواهیم بود، اما تعریف ما از دیوارپوش هر نوع سبک و سیاقی از مدل های مختلف است که پوشش و دکوراسیون تبدیل شدن به محیط را می توان دیوارپوش نامید، برخی از مدل های دیوارپوش علاوه بر ویژگی های زیبایی شناختی به طبیعت مانند عایق صوتی، عایق رطوبتی، عایق حرارتی و رنگ، حتی از جمله مدل های دیوارپوش هستند که به شدت از آلودگی صوتی جلوگیری می کنند. آنها با تحقق انواع دیوارپوش این کار را انجام خواهند داد، این کار ساده دیگری است، کافی است به کاتالوگ نگاه کنید و از مشاوران در این زمینه کمک بگیرید.انواع دیوارپوش.
به بررسی انواع دیوارپوش می پردازیم و در مورد مدل های دیوارپوشی که هم اکنون در بازار وجود دارد و شما هم می توانید تهیه کنید، توضیح مختصری خواهیم داد. هسته اصلی دیوارپوش ممکن است از مشتقات نفتی باشد اما در دو یا سه مدل دیگر مانند دیوارپوش چرمی از این موضوع الهام گرفته نشده است و می توان گفت حدود هشتاد درصد انواع دیوارپوش ها ساخته می شوند. از همان متریال پی وی سی البته دیوارپوش خاصی با این نام در کشور وجود دارد که از گذشته های دور وارد صنعت دکوراسیون داخلی ما شده و هنوز هم بر اساس آن بخش است.

روکش دیوار پی وی سی
این سبک از دیوارپوش توسط چسب یا رول پلیت بر روی دیوار نصب می شود، همانطور که گفته شد همه به دیوار زمینه بستگی دارد، قسمتی از دیوار گچ است، نصب آسان است، قسمتی قابل مشاهده است که بتن. دیوار و کاشی بتن سخت کل ساختار ساختمان را می پوشاند، بنابراین نصاب چاره ای جز غلتیدن بر روی دیوار ندارد.

این نر و ماده به هم می پیوندند و با چند ضربه دستی که نصاب فشار می دهد یکی داخل دیگری قرار می گیرد. ابزار کیس فارسی است که همه نصاب ها برای خود دارند. در پایان کار نوبت به نصب گوشه تاشو و دامن می رسد که کار را کامل می کند.

روکش دیوار سنگی
روکش دیوار سنگی برای اینکه مواد پودر سنگ در داخل باشد نیاز به نصب کمی دارد، ماشین پرشین هم به یک طرف و عمود بر هم نیاز دارد اما باید مراقب انگشتان خود باشید وگرنه که قبلا در مورد آن صحبت کردیم. ، دیوار را اندازه بگیرید و پشت ورق را به اندازه ای که برش دادید بکشید سپس آن را برش دهید. حالا ورق با چسب سوسیس آماده برای قرار دادن روی دیوار است. یا چسب پلی اورتان و گاهی دو طرفه روی تمام کار، دقت کنید که همه ورق ها چسبیده باشند، با کمک آنها ورق را بلند کرده و روی دیوار نصب کنید، دو دقیقه روی دیوار نگه دارید تا چسب خشک شود، سپس وارد قسمت نصب ابزار شوید، ابزارها را با چسب 123 نصب کنید.

روکش دیوار آجری
دیوارپوش آجری برای دوستانی که خانه دار هستند و وقت و سلیقه کافی دارند شاید خودشان بتوانند نصب کنند اما چون رجبندی نصاب دارد بهتر است نصب کند. توضیح مختصری خواهیم داد. کافی است آجرها را از جعبه بیرون بیاورید، اگر آجرها رنگ‌های متفاوتی داشتند، سه جعبه آجر را روی زمین بیندازید، سپس هر کدام را به‌طور تصادفی بردارید و پشت آن بچسبانید و از پایین به بالا نصب کنید. سپس صلیب را از بسته خارج کرده و از رج عبور دهید. حالا دیوار برای یال بعدی آماده است و تا آخر هم بروید. سپس صلیب ها را بردارید و بین آجرها را با پودر گره بزنید، بگذارید پودر خشک شود و سپس آجر یک

خرید دیوارپوش
قسمت قیمت دیوارپوش از همه مهمتر است زیرا بستگی به بودجه ریالی هر فرد دارد بخشی که مربوط به تهران دکو می باشد حدود 12 مدل مختلف که به عنوان دیوارپوش استفاده می شود را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. به سلیقه شخصی شما برمی گردد.

همانطور که می دانید، نصب دیوارپوش با دیگری متفاوت خواهد بود. در مورد خرید دیوارپوش توجه داشته باشید که قیمت برخی از دیوارپوش ها ریالی و تمام شده است و هر دو با هم نصب می شوند زیرا اجرای برخی از دیوارپوش ها توسط خود مشتری امکان پذیر نیست و تکنسین این قسمت نیاز دارد. خودش را نصب کند تا کار را بی نهایت زیباتر کند، اما یک قسمت دیگر مثل کاشی های 30 در 30 یا 70 در 77 نیست که مشتری بتواند خودکار نصب کند.

این حق شما مشتریان عزیز است که با توجه به قیمت هر قسمت از محصول، متناسب با بودجه ریالی و همچنین با توجه به نیاز منزل یا محل کار خود، آن را انتخاب کنید. اما قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم کیفیت را فدای کمیت نکنید، این فقط یک شعار نیست، بلکه در صنعت دکوراسیون داخلی یک متریال در تعداد نامحدودی متریال در دسترس است.

روکش دیوار سنگی از ضخامت 2 مایل شروع و تا ضخامت 4 مایل گسترش می یابد. اما در واقع به همان نام روکش دیوار سنگی فروخته می شود و خود مشتری نمی داند 2 میل است یا 4 میل در حالی که ضخامت آن فقط چهار میل است که می تواند در کابینت نصب کند. بنابراین گاهی متأسفانه برخی دلالان از ناآگاهی مشتریان استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم بدانید چرا یک محصول از همه طیف‌هایش گران‌تر است، شاید به شما نگفته باشند.لذا دکو تهران متعهد و متعهد است اولاً به شما مشتریان عزیز محصولات با کیفیت ارائه دهد و ثانیاً اعتقاد راسخ داریم که محصولات درجه یک با امکانات درجه یک داریم.

مزایا و ویژگی های ورق ماربل شيت
ورق های ماربل شيت در درجه اول به دلیل نقش های سنگی خود شناخته می شوند، اما در طرح ها و رنگ های مختلفی از جمله چوب، ساده و کاغذ دیواری نیز وجود دارند.

هر ورق مرمر از 30% گرد و غبار سنگ و 70% PVC ساخته شده است که این محصولات را نسبت به سایر محصولات پی وی سی قوی تر می کند. هر ورق سنگ مصنوعی (pvc) در ابعاد 122*280 سانتی متر و تا ضخامت 4 میلی متر تولید می شود.

ورق های مرمر در ضخامت های 2.5، 3 و 4 کیلومتر و نور گذرا تولید می شود. لازم به ذکر است سفارش ورق های مرمریت با مشخصه عبور نور فقط در ضخامت 4 میل امکان پذیر خواهد بود.

مزایای روکش دیوار ورق ماربل شيت

  • سبک وزن
  • روکش دیواری ورق مرمر در برابر حرارت، رطوبت، آتش و آب بسیار مقاوم است و می توان گفت که در برابر ضربه بسیار مقاوم است.
  • تنوع طرح ها، رنگ ها و پرداخت های منحصر به فرد دیوارپوش سنگ مصنوعی نیز از دیگر ویژگی های مثبت آن است.
  • خواص ضد باکتریایی ورق مرمر آن را به گزینه ای بسیار مناسب برای مراکز درمانی تبدیل کرده است.
  • استفاده از ورق های مرمر در مکان هایی مانند حمام، استخر، سرویس بهداشتی و .... به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب آزاد می ماند.
  • یکی از برجسته ترین ویژگی های ورق مرمر نصب سریع و آسان آن است.
  • معایب روکش دیوار ورق مرمر
  • عدم امکان استفاده در فضای باز
  • در برابر نور خورشید مقاوم نیست
  • عدم انتقال حس مصالح سنگی در فاصله چند سانتی متری.
  • قیمتش زیاد دلگرم کننده نیست


نحوه نصب ورق های ماربل شيت
برای نصب ورق سنگ مرمر ابتدا باید از صاف بودن سطح زیرین آن اطمینان حاصل کنید. در صورت صاف نبودن سطوح باید از زیرسازی استفاده کرد که برای فضاهایی که در معرض رطوبت نیستند و برای فضاهای مرطوب مانند فضاهای پزشکی و بیمارستانی و پروفیل f و u از چوب روسی استفاده می شود.سپس برای نصب ورق مرمر باید ورق ها را به اندازه محل نصب برش داد. ورق های مرمر را می توان به راحتی با ابزارهای ساده ای مانند کاتر برش داد. سپس با استفاده از چسب پلی اورتان ورق ها به سادگی به سطح مورد نظر منتقل می شوند. این چسب بسیار محکم و بادوام است و در اثر رطوبت یا گذشت زمان جدا نمی شود و به دیوار آسیب نمی رساند.

لازم به ذکر است که ورق های مرمر قابل نصب بر روی سطوح مختلف از جمله سیمان، گچ، سرامیک، کناف و ... می باشد.

آجر قدیمی، جلوه دیوارها 10 در 10 خانه ایرانی!

کوچه های قدیمی و محله های قدیمی را هم به یاد دارم. آن موقع کوچک بودم و وقتی دست در دست هم در کوچه پس کوچه های محل قدم می زدم، فقط دیوار خانه ها را می دیدیم. چه دیواری! آن روزها تزیین خانه ها با آجرهای اصلی مد بود. اینگونه بود که با خاطرات کودکی، آجرها برای من نوستالژی شد. حس لامسه رو هم بلدم زمانی که راه می رفتم دستم را دراز می کردم و روی دیوار آجری راه می رفتم، اما حالا همه چیز تغییر کرده است. من بزرگ شدم و احساس آن حس صمیمی و لمس آجر را در خیابانی که زندگی می کنم نمی بینم، اما می خواهم آن لحظه و خاطرات سرگردانی با مادرم را دوباره زنده کنم. من تصمیمم را گرفته ام این بار مهمان خانه من را آجر می کنند.


آجر تزئینی
استفاده از آجر داخلی در فضای داخلی دیگر عجیب به نظر نمی رسد. اگر فضای مورد نظر در خانه باشد، اگر مغازه یا کافه باشد. حتما حس خوب استفاده از آجر در طراحی داخلی را درک کرده اید. آجر یکی از مصالح بومی و کهن معماری سنتی ایران است و به همین دلیل وجود آن در خانه اصالت را به دکوراسیون منزل می بخشد. نکات مختلفی برای استفاده از آجر تزئینی در فضای داخلی منزل وجود دارد که می توان به برخی از آنها اشاره کرد:

رنگ آجر قدیمی را انتخاب کنید
فضای کافی برای نصب آجرهای قدیمی
عناصر تزئینی را در آجر نصب کنید
معایب آجر قدیمی

برچسب ها آجر داخلی , ماربل شيت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 54
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 1701
  • بازدید سال : 10480
  • بازدید کلی : 118272
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی